Ett konstaterande
Det finns ett företag som heter IVT och som behandlar sina kunder som skit.
De lägger alla extrakostnader på kunden och om man då som kund säger att "det står ingenstans att det är jag som ska betala för det", då kontrar de med "nej men det står inte heller att vi ska betala för det".
Svinigt.
Småsint.
Om något går fel så är det kunden som får ta skiten för det, vad det än må vara. Och kompensation för att det tog drygt två veckor mer än planerat....glöm det.
Jag är ledsen att jag smutskastar, jag vill hemskt gärna vara nöjd med något som kostat oss dryga 100000 kronor, men det finns inget annat att göra.
Helst av allt skulle jag vilja dra de inför rätta, skriva en stor artikel i BT och ställa mig på torget i staden och skrika så alla får veta att de aldrig ska satsa på IVT.
Men det gör jag ju såklart inte.
...jag ville ju bara att allt skulle bli bra...
Jag är ingen nöjd kund och jag hoppas IVT förstår att jag kan det där med mouth-to-mouth. Inte akutsituationen utan sprida min åsikt.
Ett konstaterande.