< Till bloggens startsida

Det blev basket

En omgång smärtstillande igår och jag ska köra på samma idag om det går, ingen idé att ha massa ont i onödan.

Igår blev det basket
trots vissa protester från min bror. Inte för att han inte gillar det, jag tror vi var två av de tio som skrek, klappade och hejade mest. Nerverna satt verkligen utanpå! Undrar om de bakom oss såg något alls av de sista tjugo minuterna. Skiter i dem.

Sista dagen hemma nu. Imorgon ska jag försöka gå upp i tid och ta juden till jobbet så får vi väl se hur det går. Mycket vila idag...och motion. Jag har inte nämnt det här för det hjälper inte men den träningsångesten jag haft dessa åtta dagar har vart helt enorm vilket bådar gott inför träningsstarten. När den nu kan bli, "när det inte gör ont längre". Jaha ja. Jag promenerar och lyfter mjölkpaket för tillfället men löpning, tänk ett långt svettigt löppass. Som isglass en het dag vid Medelhavet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0