< Till bloggens startsida

Måndag morgon

Försöker klara mig utan smärtstillande nu för jag lyssnade nog inte riktigt på när läkarn sa hur länge jag kunde ta det. Tänkte iaf försöka klara mig på en dos om dagen istället för tre, både för att jag vill känna hur ont jag verkligen har (tabletterna tar bort i stort sett all min smärta som är kvar) och för att min mage kukar ur (inte kass i magen på det sättet men magsäcken bubblar och det bränner).

Annars då? Det är måndag. Jag sitter hemma och jobbar. Mår överlag ganska bra i själen.
Påskvecka.

Kommentarer
Cecilia

Oftast rekommenderas det att man tar smärtstillande i 7-10 dagar. Men det är helt ok att trappa ner i sin egen takt.

2012-04-02 @ 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0