< Till bloggens startsida

Lördag morgon

Morrn morrn!
Lördag med en gnutta snö, inte vad vi var beredda på när vi tog morgonpromenaden. Den blev väldigt kort. Dryga timman tills jag får ta fler tabletter, det är just denna timman som är värst. Det onda liksom smyger sig på mig och jag har inte ont där snittet är utan ovanför, upp mot midjan, och neråt...inte i fiffi men precis ovanför. Oklart varför men det är väl bara att bita ihop. Igår fick jag en släng av det-är-så-synd-om-mig-jag-skulle-aldrig-gjort-operationen-ilska. Och en skvätt tårar på det. Bästa medicinen mot det? Träffa och umgås med någon man tycker om.

Och ikväll ska jag umgås med en annan som jag tycker om. Emma. Lovely Emma och jag ska se om vi kan lasta in mig i bilen och åka iväg för att spendera kvällen i Göteborg. Betnér-afton! Det är synd att jag inte kan skratta så mycket för det drar i såret men jag kan ju le, skratta inombords. Får se hur länge jag pallar men vi har bestämt oss för att göra ett försök...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0