< Till bloggens startsida

Det där med maten

Tycker ni vi ska prata om LCHF här? Ska jag berätta vad jag äter ibland? Ska jag ge viktrapport?
Har funderat på det men är lite tveksam. Jag tänker på inget sätt frälsa någon och just därför kanske det är onödigt. Jag funderar på det tills imorgon bitti och skulle jag känna att vi kör lite LCHF-snack emellanåt så ställer jag mig på vågen och så vidare. Jag kör på nu fram till sommaren utan inplanerade fuskdagar så får vi se (någon/några kommer det bli men inte just nu).


Kommentarer
Cecilia

Personligen så tycker jag att viktrapporter är tämligen ointressanta. Och vad man väger säger ju inte ett dugg om hur "hälsosam" man är heller för den delen, plus att det kan bli ganska negativ press att prata om målvikt, viktminskning osv. Vi vet ju att du kör LCHF för att du vill tajta till kroppen, men hålla reda på vad du väger..? Nja.

2012-04-03 @ 13:27:46
Jess

Du är vettig du Cissi, jag kör lite snack emellanåt bara så slipper någon känna sig hetsad :)

2012-04-04 @ 15:18:16
URL: http://allinjessica.blogg.se/
Cecilia

Ja, matprat är alltid trevligt... alla tips och idéer är bälkomna i bloggosfären:) Men som sagt... vikthets är jäkligt otrendigt^^ Hoho.

2012-04-04 @ 17:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0