< Till bloggens startsida

Tack och bock

Det är trevligare att läsa än skriva. Som jag känt så många gånger förr.
Nu har jag delat med mig i ett par år och där får det räcka. Jag har mycket annat i mitt liv just nu som behöver min tid och bloggen känns mest som påtvingat. För att jag måste. Så ska det inte vara.

Och denna gången känns det inte som jag kommer bli sugen inom en snar framtid. Bloggen kommer dock ligga kvar. 

Jag hoppas ni tycker det känns okej även för er att jag istället lägger tid på min träning, mina vänner, min hund, min familj, att ha roligt, att hitta på hyss, att känna pirret och att leva det liv jag skaffat mig som jag tycker så mycket om!

Vi ses ju på Facebook, sms, telefonsamtal och face-to-face, eller hur? 
Ta hand om er nu så ska jag ta hand om mig och de omkring mig.


Kommentarer
Cecilia

INTE okej! Inte alls okej. Jag skulel gå ut i strejk mot detta blogg-avslut, om jag bara kunde komma på vilken sorts strejk som möjligen hade kunnat påverka dig;)

2012-04-12 @ 12:16:44
URL: http://cissivarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0