< Till bloggens startsida

Fick inte med mig bilderna och ljög för sambon

Jag trodde jag hade fått med mig bilderna hit till jobbet så jag kunde dela med mig men de ligger kvar hemma på datorn. Fail. Ni får se ikväll.

Känns lite småtrögt att jobba idag och eftersom jag inte fått träffa Robban än (endast en timme i sovande tillstånd) så hade jag hellre varit hemma med honom just nu. Jag har ju köpt lite överraskningar till honom och när han frågade imorse om spritflaskorna som stod på diskbänken var överraskningen så sa jag att det var det och han blev superglad. Men det är det inte alls, det är något annat som är överraskning. No koll, jag bara säger massa skit när jag är halvsovandes.

Får se om jag kan ta mig hem med ett-bussen och jobba hemifrån ikväll istället för att få ihop dagens timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0